loading...
سایت خبری تفریحی خبرخوب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اهدس آباد 1569 6567 hamed_f65
افشین بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، خط پرواز مستقیم میان تهران و آمریکا را اجتناب‌ناپذیر خواند و گفت: تحقق این موضوع تأثیر چندانی در روابط سیاسی دو کشور ندارد.

افشین بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


انتقاد به زمان و نحوه احضار رئیس جمهور سابق فصل مشترک اظهارات آملی لاریجانی، علی لاریجانی و حسین شریعتمداری است و هیچکدام با اصل حساب کشی از رئیس جمهور سابق مشکلی ندارند. با این وجود فعلا خبری از لغو محاکمه محمود احمدی نژاد یا پس گرفته شدن شکایات از وی به گوش نمی رسد و او باید پنجم آذر ماه در دادگستری تهران حضور یابد.

افشین بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


در حالی که تعدادی از ایرانیان مقیم امارات برای تعیین تکلیف اقامت خود به مراکز مربوطه به وزارت کشور امارات فراخوانده شده بودند، ماموران اماراتی به آنها اعلام کردند که می‌توانند در امارات باقی بمانند.

افشین بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


فرازنیوز: سرپرست شورای عالی ایرانیان خارج از کشور از دستور رئیس‌جمهور برای بررسی چگونگی برقراری خط پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا خبر داد.

افشین بازدید : 11 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)


رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: برای ساخت نیروگاه‌ اتمی جدید ساختگاه‌ها و مکان‌یابی‌ها انجام شده و در سواحل شمالی و جنوبی کشور برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت نیروگاه‌ اتمی شده است.

افشین بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که اقدامات صورت گرفته در سایت هسته‌ای فردو تحت نظارت آژانس بوده و شفاف و روشن است گفت: سایت هسته‌ای فردو هیچ گاه تعطیل نخواهد شد.

افشین بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 


یک منبع نزدیک به هیئت همراه وزیر امور خارجه ظریف به واشنگتن نمی‌رود.

یک منبع نزدیک به هیئت همراه وزیر امور خارجه در نیویورک گفت که ظریف به واشنگتن سفر نمی‌کند.



افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


در میان مهاجمان ، برخی افراد شناخته شده یک جریان خاص سیاسی نیز وجود داشتند که کاملاً سمت و سوی مهاجمان را مشخص می کرد.

یکی از این افراد، محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد مردمی حیات طیبه دعوت از دکتر سعید جلیلی در جریان انتخابات ریاست جمهوری 92 است که تصویر وی در خبرگزاری فارس و نیز عکسی از او در کنار جلیلی ، بسیار گویاست.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


وزیر امور خارجه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره زمینه هایی که موجب شد رؤسای جمهوری ایران و آمریکا با یکدیگر گفت وگوی تلفنی داشته باشند، توضیحاتی ارائه می دهد.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران که به دلیل ایراد شورای نگهبان، مورد اختلاف قرار گرفته بود، برای تصمیم گیری نهایی در دستور جلسه امروز مجمع قرار گرفت.

در ابتدای جلسه، آیت الله هاشمی رفسنجانی با یادآوری سالگرد شروع تجاوز رژیم بعث عراق و حامیانش به کشور عزیز ایران و دفاع جانانه سلحشوران ارتش، سپاه و بسیج و خصوصاً نیروهای مردمی از اول تا آخر دفاع مقدس و با قدردانی از جانفشانی ها و شهامت ها و نتایج درخشان آن، از شهدا و جانبازان و از سرافرازی آزادگان و جاویدالاثرها و عموم ایثارگران پشت جبهه و خانواده مکرم ایثارگران، گفت: امروز تحقق وعده نصر الهی را با ملاحظه سرنوشت متجاوزان و حامیانشان و رکن پنجم در خدمت دشمن را بالعیان می بینیم و نصر دیگر موعود الهی را در دست آوردهای سفر رئیس جمهور و همراهان به نیویورک مشاهده می کنیم.

افشین بازدید : 6 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


دکتر حسن روحانی پس از ورود به تهران درپی سفر 6 روزه به نیویورک در جمع خبرنگاران گفت: جام شیردال یک اثر تاریخی و یکی از اشیای بسیار ارزشمند ایران است که متعلق به 2700 سال قبل بود و از سال 2003 این جام دست آمریکایی ها قرار داشت.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه طی نوشتاری در صفحه فیسبوک خود چگونگی شکل گیری مکالمه تلفنی روسای جمهور امریکا و ایران را شرح داده است که در ادامه می آید:

صبح جمعه را از ساعت 5 و ربع با نوشتن گزارش قبلی برای شما شروع کردم و چون هنوز وقت نمازصبح نشده بود، قسمتی از گزارش را قبل از نماز و بقیه را بعد از نماز نوشتم. بعد هم نگاهی داشتم به برخی از پیام های شیرین شما که خستگی هرکار سخت و حرف ناسزایی را رفع می کند.

افشین بازدید : 0 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه عصر روز جمعه در پایان سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در بیشکک پایتخت قرقیزستان دیدار و در باره روابط دوجانبه و همکاری های منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


روزنامه اورشلیم پست گزارش داد که آمریکا آماده مذاکرات مستقیم با ایران درباره برنامه هسته یی اش است، ولی چنین مذاکراتی هنوز برنامه ریزی نشده است و احتمال وقوع آن پیش از نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در پایان ماه میلادی جاری بسیار کم است.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


بر پایه برنامه اعلام شده از سوی وزارت امور خارجه، قرار است حسن روحانی در جریان سفر به بیشکک برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت و گو کند. اکنون یک روزنامه روسی مدعی شده به متن پیشنهادهایی که قرار است در این گفت و گو از سوی پوتین به روحانی ارائه شود، دست یافته است.

افشین بازدید : 3 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


نشست خبری "نمایش تعبیر یك رویا" امروز با حضور خیرالله تقیانی پور كارگردان ، آناهیتا همتی و اتابك نادری بازیگر در سالن كنفرانس تئاترشهر برگزار شد.

خیرالله تقیانی پور درباره موضوع نمایش گفت : قصه نمایش به دوره مشروطه بر می گردد و درباره ی زندگی خانی است كه خود را بسیار خوب و مردم دار جلوه می دهد . به همین دلیل به دنبال تعزیه خوانی می رودولی وقتی موفق نمی شود دست به جنایاتی می زند.

افشین بازدید : 6 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)


حسن روحانی پس از بازگشت از سفر نیویورک در فرودگاه مهرآباد تهران در محوطه بیرونی پاویون ریاست جمهوری با استقبال جمعی از جوانان حامی مواضع هیات ایرانی در نیویورک مواجه شد که برای ورود او حلقه انسانی تشکیل دادند و گوسفند قربانی کردند.

افشین بازدید : 3 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)


مناظره بررسی سوانح جاده ای درحالی امروز با حضور مسئولین مربوطه و غیبت معاونت راهداری و معاونت صنایع وزارت صنعت برگزار که در نهایت لاستیک عامل اصلی تصاف جاده‌ای قم شناخته شد.

افشین بازدید : 7 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)


وزیر امور خارجه روز سه‌شنبه هفته جاری با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره زمینه‌هایی که موجب شد رؤسای جمهوری ایران و آمریکا با یکدیگر گفت‌وگوی تلفنی داشته باشند، توضیحاتی ارائه می‌دهد.

افشین بازدید : 1 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)


جمشید پژویان با بیان اینکه در سه ماه گذشته کارگروه خودرو در مرکز ملی رقابت گزارشی را از نحوه عمل خودروسازان به دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو تهیه نموده است، اظهار داشت: در این گزارش ما به تخلف فاحشی برخورد نکردیم اما باید بگویم هنوز روند تحقیقات تکمیل نشده و قرار است ظرف 10 روز آینده این کارگروه گزارش نهایی خود را اعلام نماید.

افشین بازدید : 1 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)


رئیس جمهور گفت: پیش از عزیمت به آمریکا مقامات آمریکایی ابراز تمایل کردند که دیداری با رئیس جمهور این کشور داشته باشم و مسئله بعد از ورود به آمریکا با جدیت بیشتری دنبال شد اما ما زمان کافی برای این ملاقات را نداشتیم.

افشین بازدید : 1 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
روحانی: سخنان امروز اوباما را با دقت دنبال کردم/به دنبال افزایش تنش با آمریکا نیستیم/ انتظار ما از واشنگتن شنیدن صدای واحد است/ طرح جهان علیه افراطی گری در دستور کار سازمان ملل قرار گیرد/اعتدال آینده دنیا را درخشان خواهد کرد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 640