loading...
سایت خبری تفریحی خبرخوب
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اهدس آباد 1569 6567 hamed_f65
افشین بازدید : 4 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا ابرقدرت نیست و می‌توان آن را در میدان دیپلماسی شکست داد گفت که نمایندگان کنگره آمریکا تمایلی به دیپلماسی پارلمانی با ایران دارند.

افشین بازدید : 1 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


وزیر خارجه در واکنش به صحبت‎های رئیس جمهوری آمریکا گفت وی باید به صحبت‎های خود در زمینه قصد برای تعامل بر اساس احترام متقابل پایبند باشد و دست از تهدید و ارعاب بردارد.

افشین بازدید : 2 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در جلسه امروز خود پیشنهاد دولت مبنی بر واریز شش درصد دیگر از درآمدهای نفتی به خزانه را تصویب کرد.

افشین بازدید : 1 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برپایه روابط حسنه میان ایران و روسیه، مذاکرات میان مسوولان و کارشناسان ذیربط جهت اجرای تعهدات بین المللی طرف روس و حصول به نتیجه در زمینه سامانه اس- 300 ادامه دارد.

افشین بازدید : 2 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در حالی برگزار شد که نمایندگان به موضوعات مختلفی پرداخته و چند مصوبه داشتند.

نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور 198 نماینده و به ریاست علی لاریجانی برگزار شد. در نشست امروز ابتدا محمدحسین فرهنگی دستور کار امروز را قرائت کرد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم حجت‌الاسلام حسین سبحانی نیا عضو هیئت رئیسه مجلس اسامی متأخرین جلسه امروز را قرائت کرد؛ براین اساس عباس رجایی، محمد رجایی‌باغسیایی، سیدحمیدرضا طباطبایی‌نائینی، محمدحسین قربانی تأخیرکنندگان جلسه علنی امروز مجلس بودند.

افشین بازدید : 0 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


13 نماینده مجلس در خصوص لزوم اعمال رعایت قانون به طور مساوی برای همه، از جمله آقای هاشمی رفسنجانی در مورد ممیزی کتاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر دادند!


افشین بازدید : 1 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)


باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا گفته است که ارزیابی های اطلاعاتی کشورش نشان می دهد که ایران یک سال یا کمی بیشتر تا رسیدن به توانایی ساخت سلاح اتمی فاصله دارد.

افشین بازدید : 1 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)


وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با شبکه «سی‌ان‌ان» به شدت از مواضع رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با نتانیاهو انتقاد کرد و گفت: اوباما از ادبیاتی استفاده کرده است که توهین به مردم ایران است.

افشین بازدید : 1 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)


مقام معظم رهبری فرمودند: برخی از آنچه که در سفر نیویورک پیش آمد بجا نبود، چون ما دولت امریکا را غیرقابل اعتماد، خودبرتربین، غیرمنطقی و عهد شکن می دانیم.

افشین بازدید : 1 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)


نخستین اظهارات مقام معظم رهبری درباره سفر رییس جمهور و هیات همراهانش به نیویورک با بازتاب سریع رسانه‌های خارجی روبرو شد.

افشین بازدید : 1 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)


سردار نقدی در جلسه ای تحت عنوان جلسه هیات عاشقان ولایت در جمع مسوولان و فرماندهان بسیج خراسان شمالی اظهار داشت:اصلاح وضعیت اجتماعی و اقتصادی کشور در گرو نگاه به درون و استحکام ساخت درونی نظام است، نه نگاه غیر درونی.

افشین بازدید : 0 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)


گزینه‌های جدی استانداری ایلام، گلستان، سمنان ،گیلان و فارس مشخص شدند. به گزارش تسنیم، بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها گزینه‌های جدی استانداری‌های ایلام، گلستان، سمنان ،گیلان و فارس مشخص شدند.

افشین بازدید : 1 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)


نخست‌وزیر رژیم ‌صهیونیستی که برای مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی و مقابله با موج تبلیغاتی مثبت تیم ایرانی یک روز بیش از برنامه در آمریکا مانده، در مصاحبه با شبکه «ان‌بی‌سی» بار دیگر ایران را به تلاش برای فریب جامعه جهانی متهم کرد.

افشین بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس، خط پرواز مستقیم میان تهران و آمریکا را اجتناب‌ناپذیر خواند و گفت: تحقق این موضوع تأثیر چندانی در روابط سیاسی دو کشور ندارد.

افشین بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


انتقاد به زمان و نحوه احضار رئیس جمهور سابق فصل مشترک اظهارات آملی لاریجانی، علی لاریجانی و حسین شریعتمداری است و هیچکدام با اصل حساب کشی از رئیس جمهور سابق مشکلی ندارند. با این وجود فعلا خبری از لغو محاکمه محمود احمدی نژاد یا پس گرفته شدن شکایات از وی به گوش نمی رسد و او باید پنجم آذر ماه در دادگستری تهران حضور یابد.

افشین بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


در حالی که تعدادی از ایرانیان مقیم امارات برای تعیین تکلیف اقامت خود به مراکز مربوطه به وزارت کشور امارات فراخوانده شده بودند، ماموران اماراتی به آنها اعلام کردند که می‌توانند در امارات باقی بمانند.

افشین بازدید : 1 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


فرازنیوز: سرپرست شورای عالی ایرانیان خارج از کشور از دستور رئیس‌جمهور برای بررسی چگونگی برقراری خط پرواز مستقیم بین ایران و آمریکا خبر داد.

افشین بازدید : 3 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)


مشایی شاید از آن دست افرادی باشد که خود یک تنه یک رسانه است، هم دشمنان دو آتیشه ای دارد که نشناخته آرزوی مرگش را میکنند و حاضر به مرور دیدگاه های وی هم نیستند و هم طرفداران سرسختی دارد که حاضر به شنیدن کوچکترین نقدی نیستند.

افشین بازدید : 12 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)


رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: برای ساخت نیروگاه‌ اتمی جدید ساختگاه‌ها و مکان‌یابی‌ها انجام شده و در سواحل شمالی و جنوبی کشور برنامه‌ریزی‌هایی برای ساخت نیروگاه‌ اتمی شده است.

افشین بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)


نخست درخواست آمریکایی ظاهرا از جانب آمریکایی ها مطرح شده است .درخواست آمریکایی ها البته نه در یک مذاکره دیپلماتیک به طرف ایرانی که در قالب مصاحبه های آمریکایی هایی با شبکه های مختلف تلویزیونی مطرح شده است.

افشین بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که اقدامات صورت گرفته در سایت هسته‌ای فردو تحت نظارت آژانس بوده و شفاف و روشن است گفت: سایت هسته‌ای فردو هیچ گاه تعطیل نخواهد شد.

افشین بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 


یک منبع نزدیک به هیئت همراه وزیر امور خارجه ظریف به واشنگتن نمی‌رود.

یک منبع نزدیک به هیئت همراه وزیر امور خارجه در نیویورک گفت که ظریف به واشنگتن سفر نمی‌کند.



افشین بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)


سید محمد خاتمی برای اولین بار به صورت صریح به اتهامات کیهان به وی درباره دیدار با جورج سوروس و دریافت کمک‌های مالی برای موسسه بین‌المللی گفت و گوی تمدن‌ها پاسخ داد.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


«جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه روز گذشته (پنج شنبه) خود با شبکه خبری «سی بی اس» اعلام کرد که تا زمانی که ایران نشان ندهد که به دنبال دستیابی به قابلیت تولید تسلیحات هسته ای نیست، دولت واشنگتن تحریم های ضد ایرانی را لغو نمی کند.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


در میان مهاجمان ، برخی افراد شناخته شده یک جریان خاص سیاسی نیز وجود داشتند که کاملاً سمت و سوی مهاجمان را مشخص می کرد.

یکی از این افراد، محمدصادق شهبازی هماهنگ کننده ستاد مردمی حیات طیبه دعوت از دکتر سعید جلیلی در جریان انتخابات ریاست جمهوری 92 است که تصویر وی در خبرگزاری فارس و نیز عکسی از او در کنار جلیلی ، بسیار گویاست.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


وزیر امور خارجه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره زمینه هایی که موجب شد رؤسای جمهوری ایران و آمریکا با یکدیگر گفت وگوی تلفنی داشته باشند، توضیحاتی ارائه می دهد.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران که به دلیل ایراد شورای نگهبان، مورد اختلاف قرار گرفته بود، برای تصمیم گیری نهایی در دستور جلسه امروز مجمع قرار گرفت.

در ابتدای جلسه، آیت الله هاشمی رفسنجانی با یادآوری سالگرد شروع تجاوز رژیم بعث عراق و حامیانش به کشور عزیز ایران و دفاع جانانه سلحشوران ارتش، سپاه و بسیج و خصوصاً نیروهای مردمی از اول تا آخر دفاع مقدس و با قدردانی از جانفشانی ها و شهامت ها و نتایج درخشان آن، از شهدا و جانبازان و از سرافرازی آزادگان و جاویدالاثرها و عموم ایثارگران پشت جبهه و خانواده مکرم ایثارگران، گفت: امروز تحقق وعده نصر الهی را با ملاحظه سرنوشت متجاوزان و حامیانشان و رکن پنجم در خدمت دشمن را بالعیان می بینیم و نصر دیگر موعود الهی را در دست آوردهای سفر رئیس جمهور و همراهان به نیویورک مشاهده می کنیم.

افشین بازدید : 6 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


دکتر حسن روحانی پس از ورود به تهران درپی سفر 6 روزه به نیویورک در جمع خبرنگاران گفت: جام شیردال یک اثر تاریخی و یکی از اشیای بسیار ارزشمند ایران است که متعلق به 2700 سال قبل بود و از سال 2003 این جام دست آمریکایی ها قرار داشت.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه طی نوشتاری در صفحه فیسبوک خود چگونگی شکل گیری مکالمه تلفنی روسای جمهور امریکا و ایران را شرح داده است که در ادامه می آید:

صبح جمعه را از ساعت 5 و ربع با نوشتن گزارش قبلی برای شما شروع کردم و چون هنوز وقت نمازصبح نشده بود، قسمتی از گزارش را قبل از نماز و بقیه را بعد از نماز نوشتم. بعد هم نگاهی داشتم به برخی از پیام های شیرین شما که خستگی هرکار سخت و حرف ناسزایی را رفع می کند.

افشین بازدید : 0 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران و ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه عصر روز جمعه در پایان سیزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای در بیشکک پایتخت قرقیزستان دیدار و در باره روابط دوجانبه و همکاری های منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


روزنامه اورشلیم پست گزارش داد که آمریکا آماده مذاکرات مستقیم با ایران درباره برنامه هسته یی اش است، ولی چنین مذاکراتی هنوز برنامه ریزی نشده است و احتمال وقوع آن پیش از نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در پایان ماه میلادی جاری بسیار کم است.

افشین بازدید : 1 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)


بر پایه برنامه اعلام شده از سوی وزارت امور خارجه، قرار است حسن روحانی در جریان سفر به بیشکک برای شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار و گفت و گو کند. اکنون یک روزنامه روسی مدعی شده به متن پیشنهادهایی که قرار است در این گفت و گو از سوی پوتین به روحانی ارائه شود، دست یافته است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 98
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 695